دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان فایل های مهندسی و ... بصورت رایگان در وب سایت دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان فایل های مهندسی و ... بصورت رایگان در وب سایت دانلود رایگان فایل

مبانی نظری و پیشینه اتوماسیون اداری و ارزیابی عملکرد کارکنان

مبانی نظری و پیشینه اتوماسیون اداری و ارزیابی عملکرد کارکنان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 98 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 78
مبانی نظری و پیشینه اتوماسیون اداری و ارزیابی عملکرد کارکنان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه........................................................................21

بخش اول اتومایسیون اداری

1-1-2اتومایسیون اداری.........................................................23

2-1-2اطلاعات.......................................................................24

3-1-2عصر اطلاعات.............................................................25

4-1-2اطلاعات ویژه سازمانی.................................................26

5-1-2سیستم اطلاعات مدیریت...........................................26

6-1-2فناوری اطلاعات...........................................................27

7-1-2کاربردهای فناوری اطلاعات در سازمان..........................28

8-1-2مشکلات دبیرخانه سنتی........................................29

9-1-2مزایای استفاده از سیستم مکانیزه...........................31

10-1-2مشکلات پیش روی سیستم اتومایسیون اداری......32

11-1-2قابلیت های ویژه سیستم اتومایسیون اداری...........33

12-1-2اینترنت................................................................. 37

13-1-2تاریخچه اینترنت.......................................................38

14-1-2شکل گیری اینترنت..................................................38

15-1-2اینترانت....................................................................39

16-1-2تلفن داخلی........................................................... 40

17-1-2اکسترانت.........................................................41

18-1-2ایمیل...................................................................41

19-1-2مودم.................................................................42

20-1-2خدمات انتقال فایل............................................42

21-1-2دورنگار(فکس).........................................................42

22-1-2اپراتورها...............................................................43

23-1-2سیستم.........................................................43

24-1-2نظریه سیستمی...................................................44

25-1-2مقایسه انواع سیستم های اطلاعاتی..............44

بخش دوم: بهبود عملکرد

1-2-2مقدمه..................................................................47

2-2-2عملکرد.....................................................................48

3-2-2رابطه بین بهبود عملکرد با مدیریت منابع انسانی........49

4-2-2نقش مدیریت عملکرد در موقعیت استراتژیک سازمان......51

5-2-2عوامل موثر بر عملکرد کارکنان................................52

6-2-2رابطه بین رضایت و پاداش با عملکرد...................55

7-2-2ارزیابی عملکرد...................................................56

8-2-2بهره وری................................................................56

9-2-2کارآیی....................................................................56

10-2-2اثربخشی................................................................56

11-2-2ارتباطات..............................................................58

12-2-2فراگرد ارتباطات....................................................58

13-2-2دبیرخانه............................................................59

14-2-2انواع سیستم های دبیرخانه..........................60

15-2-2نامه های اداری..........................................................62

16-2-2انواع نامه های اداری از نظر علوم رفتاری.............62

17-2-2تحویل پرونده ها به مقامات مافوق..............63

18-2-2کنترل نامه ها از نظر تایپ...............................63

19-2-2کنترل دفتر اندیکاتور..........................................64

20-2-2رضایت...........................................................64

21-2-2ارگونومی در مکانیزاسیون اداری..................65

22-2-2صحت...........................................................66

23-2-2اقتصادی بودن......................................................66

24-2-2دقت...........................................................66

25-2-2سرعت...................................................................66

26-2-2سطح تحصیلات.......................................................66

27-2-2همکاران................................................................67

28-2-2مهارت................................................................67

29-2-2سابقه خدمت..................................................67

30-2-2سیستم کارکنان دانشی..........................................67

31-2-2تعریف واژه ها و اصلاحات دقیق..............................68

32-2-2دولت الکترونیک...................................................70

33-2-2اهداف دولت الکترونیک..................................71

34-2-2دولت الکترونیک و امکان سنجی استقرار آن در ایران.....72

35-2-2موانع گسترش دولت الکترونیک..............................74

36-2-2ارتباطات سازمانی.................................................74

37-2-2انواع تکنولوژی اطلاعات...................................76

38-2-2جهانی شدن........................................................78

39-2-2تاثیر فن آوری اطلاعات بر هزینه های سازمانی.........79

بخش سوم: پیشینه تحقیق

1-4-2مقدمه..................................................................81

2-4-2تحقیقات داخلی..........................................................82

3-4-2تحقیقات خارجی....................................................91


دانلود رایگان فایل

مبانی نظری و پیشینه ابعاد فرهنگی و توسعه صنعت گردشگری

مبانی نظری و پیشینه ابعاد فرهنگی و توسعه صنعت گردشگری
دسته بندی گردشگری و توریسم
فرمت فایل doc
حجم فایل 78 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37
مبانی نظری و پیشینه ابعاد فرهنگی و توسعه صنعت گردشگری

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 مقدمه............................................................................... 13

2-2 گردشگر (توریست)..................................................... 14

2-3 گردشگری در جهان.............................................................. 14

2-4 گردشگری در ایران.......................................................... 18

2-5 توسعه گردشگری................................................................. 19

2-6 راهبردهای توسعه صنعت گردشگری...................................... 19

2-7 موانع توسعه صنعت گردشگری .............................................. 20

2-8 اثرات و کارکردهای گردشگری............................................ 21

2-9 اثرات مثبت گردشگری..................................................... 27

2-10 برنامه ریزی گردشگری................................................... 28

2-11 گردشگری پایدار............................................................. 29

2-12 فرهنگ............................................................................. 30

2-12-1 زبان های ایرانی......................................................... 33

2-12-2 آداب و رسوم و اعیاد ملی..................................... 34

2-12-3 ادبیات و شخصیت های اسطوره ای ایران........................... 34

2-12-4 معماری ایرانی................................................... 35

2-12-5 تنوع قومی در ایران............................................. 36

2-12-6 ادیان ها و آیین ها و اقلیت های مذهبی در ایران............. 37

2-12-7 مراسم مذهبی...................................................... 37

2-13 فرهنگ و گردشگری..................................................... 38

2-14 بررسی مشکلات و موانع فرهنگی جهانگردی در ایران........ 40

2-14-1 بیم از اثرات مخرب جهانگرد بر فرهنگ................ 40

2-14-2 پندارهای نادرست جهانگردان از ایران........................... 40

2-14-3 عدم تبلیغات مناسب در زمینه جاذبه های سیاحتی ایران...... 41

2-14-4 عدم شناخت سلایق جهانگردان و سیاحان خارجی.............. 41

2-14-5 مشروط کننده های فرهنگی و مذهبی کشور................. 41

2-14-6 موانع فقهی و مذهبی............................................. 42

2-14-7 وجود برخی برخوردهای نامناسب در فرودگاه چه در بخش پلیس گذرنامه . 42

2-14-8 ضعف تحقیقاتی و پژوهشی در این زمینه..................... 42

2-22 تحقیقات داخلی......................................................... 55

2-23 تحقیقات خارجی.......................................................... 56


دانلود رایگان فایل

پاورپوینت سقف کاذب در معماری

این پاورپوینت در مورد سقف کاذب در معماری در 100 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل سقف کاذب در معماری،سقف کاذب،معماری،سقف سبک سقف کاذب، انواع سقف کاذب، روشهای اجرای سقف کاذب ،مزیت استفاده از سقف کاذب در ساختمان، روش اجرای سقف کامپوزیت وومنابع می باشد
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 5049 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 100
پاورپوینت سقف کاذب در معماری

فروشنده فایل

کد کاربری 15813

این پاورپوینت سقف کاذب در معماری در 100 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: سقف کاذب در معماری،سقف کاذب،معماری،سقف سبک سقف کاذب، انواع سقف کاذب، روشهای اجرای سقف کاذب ،مزیت استفاده از سقف کاذب در ساختمان، روش اجرای سقف کامپوزیت و...ومنابع می باشد

سقف کاذب

سقف کاذب (Dropped ceiling) شاخه‌ای از معماری داخلی است که برای پوشش سقف اصلی (زیر سقف) به‌کار می‌رود. از پیشینهٔ این رشته اطلاعات موثقی در دست نیست. معلوم نیست اولین کسانی که از سقف کاذب استفاده کرده‌اند چه‌قدر از کاربردهای مختلفِ این حرفه آگاهی داشتند، اما سقف کاذب در زمانی کوتاه جای خود را در صنعت ساختمان پیدا کرد.
سقف کاذب می‌تواند به‌صورت گچی، چوبی، فلزات رنگین، پی‌وی‌سی، شیشه‌ای، آهنی، ورق‌های فلزی روکش‌دار، آلومینیومی، کامپوزیت و غیره نصب شود که در هر صورت قابلیت اجرا به‌صورت واحد یا با هم را داراست. سقف کاذب دارای 2 بخش میباشد: پنل های سبک و شبکه فلزی. این شبکه فلزی به سقف موجود متصل شده و پنل ها روی آن سوار میشوند.حضور سقف کاذب در ساختمان، دغدغهٔ پوشش و مخفی نگه داشتن عوامل زیر سقف را از بین می‌برد، و این، یکی از ویژگی‌های این رشتهٔ ساختمانی نیز هست. سقف کاذب در مواردی که ذکر می‌شود قابلیت خود را بروز می‌دهد: پوشش تأسیسات زیر سقف اصلی، آکوستیک کردن فضا، ایجاد حجم‌ها دکوراتیو، هدایت و جلوگیری از اتلاف دما و رطوبت، نورپردازی مناسب با شرایط کار و زندگی و... پوشاندن، مهم‌ترین کارکرد سقف کاذب است، در کنار پوشش، کارکرد دکوراتیو و نورپردازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.
سقف کاذب، همپای رشته‌های مختلف ساختمانی و صنایع دیگر رشد کرده و به پویایی رسیده‌است. صنعت نوین ساختمان به‌خوبی این رشته را به خدمت گرفته و از آن بهره می‌گیرد. طراحانِ سقف کاذب هم با انعطاف‌پذیریِ متریال سقف کاذب آشنایی دارند. آنها از اَشکال مختلف محصولات آگاهند و این آشنایی به آنها کمک می‌کند نقشه‌های بهتری طرح کنند؛ نقشه‌هایی که موقع اجرا هم به همان زیبایی روی کاغذ باشند. طراحی این رشته از صنعت ساختمان به تخصص خاصی نیاز دارد. طراح باید ویژگی‌های همهٔ سازه‌ها را به‌خوبی بشناسد. با انواع سقف کاذب آشنایی داشته‌باشد و نوع کاربریِ آنها را در موقعیت‌های مختلف درک کند تا درهنگام اجرا با مشکل مواجه نشود. موقعیت‌ها می‌تواند اینها باشد: با سهولت آویزان کردن سقف و مهار آن از سقف اصلی، رطوبت محل و میزانخورندگی، تغییرات دما در طول سال، آکوستیک بودن، نورپردازی، کارکرد دکوراتیو و مقرون‌به‌صرفه بودن. نصب سریع و آسان سقف کاذب هم یکی از مواردی است که تولیدکنندگان در ساخت‌وساز آن کوشش و رقابت می‌کنند. در انتخاب طرح و اجزای آن هم‌فکری نزدیک بین مجری سقف کاذب و معمار طراح باید وجود داشته‌باشد.

سقف کامپوزیت، نوعی سقف سازه‌ای است که به صورت ترکیبی از تیرآهن و بتن است. در این نوع سقف لنگرهای خمشی و برشی را تیرهای فلزی در ترکیب با بتن تحمل می‌کنند. فشار را بال فوقانی تیرها به همراه بتن تحمل کرده و نیروی کششی را بال پایینی تیر تحمل می‌نماید و به این ترتیب مقطعی مرکب از بتن و فولاد برای تحمل لنگرهای کششی و فشاری ایجاد می‌شود. برای درگیر کردن بتن و فولاد در تیرها، روی بال‌های تیرها قطعات فلزی‌ به عنوان برشگیر جوش داده می‌شود. ‌میلگردهایی که روی سقف کامپوزیت قرار دارند میلگردهایی حرارتی هستند که در جهت مخا‌لف با تیرهایی فرعی، باعث یکپارچه شدن بتن و درگیری با سقف کامپوزیت شده و با جوش دادن به تیرهای فرعی مانع ترک خوردن بتن می‌شوند.


دانلود رایگان فایل

کسب درآمد در 3 روز

پکیج کسب درامد ما به قیمت 40000 تومن فقط به قیمت 15000
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 8253 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 122
کسب درآمد در 3 روز

فروشنده فایل

کد کاربری 19437

بدون هیچ سرمایه ای ماهانه 3 میلیون تومان کسب درامد کنید


دانلود رایگان فایل

پاورپوینت خشم در کودکان و مهارت مدیریت خشم

این پاورپوینت در مورد خشم در کودکان و مهارت مدیریت خشم در 53 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل تامین مالی کوتاه مدت در مدیریت مالی،مدیریت فایل،مدیریت،مدیریت مالی، تامین مالی کوتاه مدت، خشم در کودکان و مهارت مدیریت خشم،خشم در کودکان،مهارت مدیریت خشم،تعریف خشم،روش های مدیریت خشم،روش های کنترل خشم،نشانه های خشم چیست وومنابع می باشد
دسته بندی علوم اجتماعی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 174 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 52
پاورپوینت خشم در کودکان و مهارت مدیریت خشم

فروشنده فایل

کد کاربری 15813

این پاورپوینت در مورد خشم در کودکان و مهارت مدیریت خشم در 53 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: تامین مالی کوتاه مدت در مدیریت مالی،مدیریت فایل،مدیریت،مدیریت مالی، تامین مالی کوتاه مدت، خشم در کودکان و مهارت مدیریت خشم،خشم در کودکان،مهارت مدیریت خشم،تعریف خشم،روش های مدیریت خشم،روش های کنترل خشم،نشانه های خشم چیست و...ومنابع می باشد

قسمتی از متن:

nخشم احساسی است که به صورت جسمانی و هیجانی ابراز می‎شود. خشم واکنش طبیعی ارگانیسم نسبت به شرایطی است که فرد دچار ناکامی می‎شود. این احساس می‎تواند از یک احساس خفیف ناخوشایند شروع شده و تا یک احساس شدید عصبانیت را در برگیرد.
nبا اینکه خشم احساسی طبیعی و لازم است، ولی وقتی شدت آن خیلی زیاد باشد، در موارد زیادی اتفاق بیفتد، و نحوه ابراز خشم توسط فرد مناسب نباشد، می‎تواند مشکل‎ساز شود.
nخشم پنهان
nگریز از خشم
nخشم زیرکانه
nخشم انفجاری
nخشم ناگهانی
nخشم عمدی
nخشم همراه با شرم
nخشم مزمن
nخشم عادتی
nخشم ناشی از باورها
nخشم مفید و سازنده
n
nتشخیص احساس خشم در خود و دیگری
nآموختن اینکه چگونه تکانه های خشم خود را کنترل کنند.
nآموختن روشهای خود آرام سازی (self-calming)
nخشم خود را به روش غیر تهاجمی نشان دهند، احساس خشم و عصبانیت پذیرفتنی است ولی آسیب رساندن به خود و دیگران به صرف اینکه عصبانی هستیم پذیرفتنی نیست.
nبیان و انتقال احساس خشم به یک روش مثبت
nآموختن مهارتهای حل مسأ له
nآموختن اینکه چگونه خود را از یک موقعیت تهاجمی و پرخاشگرانه خارج کنند.

دانلود رایگان فایل