دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 332 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 41 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2.1. مقدمه. 18
2.2. مرور ادبیات: 19
2.2.1. پدیده بین المللی سازی.. 19
2.2.1.1. بین المللی سازی شرکت: 20
2.2.2. انتخاب روش ورود : 21
2.2.3رویکردهای چندگانه روش ورود. 21
2.2.3.1تجزیه تحلیل هزینه معاملاتی.. 21
2.2.3.2رفتار صادراتی.. 22
2.2.3.3 محیط کانال.. 22
2.2.4روش های ورود بازار های خارجی.. 24
2.2.5.بازاریابی صادراتی.. 25
2.2.5.1 آمیخته بازاریابی صادرات: 25
2.2.6. استراتژی های صادراتی: 26
2.2.6.1صادرات: 26
2.2.6.2. استراتژی صادرات... 27
2.2.6.3رویکردهای صادراتی.. 31
2.2.6.4 انواع روشهای صادرات مستقیم و غیر مستقیم: 38
2.2.7 عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی های صادراتی.. 41
2.2.7.1 عوامل مرتبط با محصول(ویژگی های خاص محصول صادراتی): 41
2.2.7.2 عوامل مرتبط با شرکت(ویژگی های خاص شرکت صادراتی): 43
2.2.7.3 عوامل مرتبط با محیط بازار کشور هدف: 44
2.2.8.مدل های مرتبط با عوامل مؤثر در انتخاب روش ورود. 45
2.2.9. پیشینه تحقیق.. 48
2.3 جمع بندی و مدل مفهومی: 54
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 302 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 59 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه. 10
2-2- مفهوم تکنولوژی.. 10
2-3- طبقه بندی تکنولوژی.. 12
2-4- عناصر اصلی تکنولوژی.. 13
2-5- مدیریت تکنولوژی.. 14
2-6- تکنولوژی و مزیت رقابتی.. 16
2-6-1- ابعاد مزیت رقابتی.. 17
2-7- اکتساب تکنولوژی.. 18
2-7-1- انتقال تکنولوژی.. 21
2-7-2- انواع شیوه های اکتساب تکنولوژی.. 24
2-7-3- مدلهای اکتساب تکنولوژی.. 30
2-8- مروری بر تحقیقات گذشته. 41
2-8-1- جایگاه اکتساب تکنولوژی در مطالعات صورت پذیرفته. 41
2-8-2- سابقه تحقیقات و مطالعات انجام گرفته. 42
2-8-3- معیارهای تاثیرگذار بر شیوه های اکتساب تکنولوژی.. 53
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 233 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 67 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1 مقدمه.............................................................................. 32
2-2 تعاریف و مبانی نظری ارزیابی عملکرد..................................... 32
2-2-1 تعریف ارزیابی عملکرد....................................................... 32
2-2-2 سیر تحول و تطور ارزیابی عملکرد..................................... 33
2-2-3 دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد................... 34
2-2-4 فرایند ارزیابی عملکرد........................................................ 37
2-2-5 ویژگی های یک سیستم ارزیابی عملکرد مناسب........... 40
2-2-6 مدل های نوین ارزیابی عملکرد..................................... 41
2-2-7 تاریخچه مدل های سرآمدی کسب و کار و جوایز کیفیت........ 50
2-3 مدل تعالی سازمانیEFQM............................................ 53
2-3-1 تاریخچه بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت و مدل سرآمدیEFQM.... 53
2-3-2 خود ارزیابی در مدل EFQM................................... 55
2-3-3 بررسی مفاهیم بنیادین سرآمدی در مدل EFQM...................... 59
2-3-4 بررسی معیارها در مدل EFQM و نحوه امتیازدهی به آنها........ 68
2-3-5 معرفی جایزه ملی تعالی سازمانی.................................... 73
2-3-6 اهداف........................................................................... 74
2-3-7 ارکان........................................................................... 74
2-3-8 دامنه شمول................................................................... 75
2-3-9 بخش های جایزه ملی تعالی سازمانی.......................... 76
2-3-10 سطوح جوایز طرح تعالی سازمان...................................... 78
2-3-11 سطوح تعالی در جایزه EFQM...................................... 80
2-4 معرفی چکیده هر یک از تحقیقات مرتبط............................... 81
2-4-1 مطالعات و تحقیقات انجام شده در ایران...................... 81
2-4-2 مطالعات و تحقیقات انجام شده در خارج............................ 86
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 341 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 50 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1 تاریخچه تحقیق................................................................. 17
2-2 مقدمه........................................................................... 18
2-3 توضیح مختصری از بازاریابی..................................................20
2-4 نام و نشان تجاری................................................................ 27
2-5 ارزش ویژه نام و نشان تجاری................................................. 32
2-6 مدل های ارزش نام تجاری............................................... 34
2-7 رفتار مصرف کننده............................................................... 50
2-8 مدل های ارتباط بین نام و نشان تجاری و رفتار خرید مصرف کننده..... 53
2-9 تحقیقات انجام شده در ایران................................................... 59
2-10 تحقیقات انجام شده در جهان................................................ 60
2-11 مدل نظری تحقیق............................................................... 61
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 109 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 38 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1. مقدمه. 13
2-2. تبارشناسی ناملموس ها و جایگاه دانش فنی در آن. 14
2-2-1. جایگاه دانش فنی در بافت حسابداری 17
2-2-2. جایگاه دانش فنی در بافت قیمت گذاری انتقال. 20
2-2-3. جایگاه دانش فنی در بافت مدیریت 21
2-3. مفهوم شناسی دانش فنی.. 31
2-3-1. ارتباط دانش فنی با فناوری…………..... 33
2-3-2. تفاوت دانش فنی و حق اختراع……….. 34
2-3-3. تفاوت دانش فنی و کمک فنی.............. 35
2-3-4. تعریف دانش فنی.................................. 36
2-3-5. ابعاد دانش فنی…………………………... 37
2-4. ارزشگذاری دانش فنی.. 41
2-4-1. مزایای ارزشگذاری دانش فنی…………... 41
2-4-2. رویکردهای ارزشگذاری....................... 42
2-4-3. تفاوت مفاهیم ارزشگذاری و سنجش......... 45
2-4-4. عوامل موثر بر ارزشگذاری دانش فنی در ادبیات موضوع. 46
2-4-5. عوامل موثر ارزشگذاری دانش فنی در این تحقیق. 49