دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان فایل های مهندسی و ... بصورت رایگان در وب سایت دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان فایل های مهندسی و ... بصورت رایگان در وب سایت دانلود رایگان فایل

نرده سنگی مصنوعی

شرکت محک ستون تمامی تلاش خود را در ضمینه آگاه سازی و معرفی محصولات به خصوص نرده سنگی مصنوعی به کار بسته است
و در این توضیحات سعی کردیم مشخصات نرده صراحی تولید شده را به صورت کامل و ساده بیان کنیم که خریدار با آگاهی کامل اقدام به خرید نماید.

نرده سنگی


مشخصات نرده سنگی مصنوعی ساخته شده در محک ستون

ستون سنگی تولید شده در شرکت تولیدی محک ستون به دلیل سطح کاملا صاف و سیقلی که دارد جذب آب ناچیزی دارد که همین امر سبب میشود در آب و هوای بسیار سرد و در مناطق سرد و برفی ، سنگ دچار پوسیدگی و ترک خوردگی نشود و به اصطلاح سنگ پوسته نمیکند.

سعی شده در سنگ صراحی تولید شده از مصالح درجه یک استفاده شود که باعث تولید سنگی با مغزکار سفید و یکنواخت همرنگ سطح سنگ شود .
طرح ستون کاملا رومی برگرفته از بروزترین اشکال و طرح های رومی و دارای لبه های کاملا تیغ بر و چشم نواز است و همچنین دارای سطح کاملا صاف و سیقلی میباشد.

سه عدد میلگرد حرارتی مقاوم با قطر ۰٫۵ سانتیمتر و با فاصله پنج سانتی متر از هم در سرتاسر ستون تعبیه شده است که استحکام بسیار بالایی به آن بخشیده و همچنین به دلیل قطر کم ، در برشکاری با صفحات گرانیت بر هیچ مشکلی ایجاد نمیکند.
همچنین یک سر ستون برای سهولت برش فارسی در اجرا به عنوان نرده پله بلندتر گرفته شده است.

ﺳﻨﮓ ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ


تاریخچه سنگ مصنوعی
در راﺑﻄﻪ ﺑﺎ ﺗﺎرﯾﺨﭽﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺳﻨﮓ ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﻣﯽ ﺗﻮان ﺑﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪ اوﻟﯿﻦ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻫﺎی ﻣﻮزاﯾﯿﮏ در ۲۰۰۰ ﺳﺎل ﻗﺒﻞ در روم ﺑﺎﺳﺘﺎن اﺷﺎره ﮐﺮد. ﭘﺲ از آن ﻧﯿﺰ در ﯾﻮﻧﺎن ﻧﻤﻮﻧﻪ هایی از ﺳﻨﮓ ﻫﺎی ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻗﻄﻌﺎت ﻣﺮﺑﻌﯽ ﺳﻨﮓ ﻫﺎی ﻃﺒﯿﻌﯽ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ. یونانیان از اﯾﻦ ﺗﻮﻟﯿﺪات ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺳﻨﮓ ﻓﺮش اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﮐﺮدﻧﺪ و ﺑﺎ ﺗﺼﺎوﯾﺮی از اﻧﺴﺎن، ﺣﯿﻮاﻧﺎت و ﻃﺮح ﻫﺎی ﻫﻨﺪﺳﯽ ﻣﻨﻈﻢ به آن ها نقش می دادند. ﺗﻮﻟﯿﺪ اﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮل ﺗﺤﺖ ﻋﻨﻮان ﺗﺠﺎری ﺳﻨﮓ ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ و ﺑﻪ ﺷﮑﻠﯽ ﮐﻪ اﻣﺮوزه ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده ﻗﺮار ﻣﯽ ﮔﯿﺮد از ﺳﺎل ۱۹۶۰ در ﮐﺸﻮر اﯾﺘﺎﻟﯿﺎ آﻏﺎز ﺷﺪه است.در مواد اولیه سنگ مصنوعی از سیمان، رس‌ها، آگرگات ‌های سنگ ‌های ضایعاتی و خاک‌ های سبک وزن استفاده می ‌شود. برای بهره‌گیری از رنگ ‌های مختلف و زیبایی سنگ‌ مصنوعی از رنگ دانه های اکسید آهن استفاده می شود.

ﺑﻪ دﻟﯿﻞ ﺑﺮﺧﯽ وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎی ﺧﺎص ﻣﺼﺎﻟﺢ ﺳﻨﮕﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺮ ﻣﺼﺎﻟﺢ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻧﯽ، اﯾﻦ ﻣﺼﺎﻟﺢ از دﯾﺮﺑﺎز ﯾﮑﯽ از ﭘﺮﮐﺎرﺑﺮدﺗﺮﯾﻦ ﻣﺼﺎﻟﺢ ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده اﻧﺴﺎن از ﺑﺪو ﺷﺮوع زﻧﺪﮔﯽ ﺑﺸﺮ روی اﯾﻦ ﮐﺮه ﺧﺎﮐﯽ ﺑﻮده اﺳﺖ. در واﻗﻊ ﻣﯽ ﺗﻮان ﭼﻨﯿﻦ ﮔﻔﺖ ﮐﻪ در ﻃﯽ ﺳﯿﺮ ﺗﺎرﯾﺨﯽ ﺗﻤﺪن ﺑﺸﺮی ﻣﺼﺎﻟﺢ ﺳﻨﮕﯽ ﻫﻤﻮاره ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده ﺑﺸﺮ ﺑﻮده اﺳﺖ، اﻣﺎ در اﯾﻦ ﺳﯿﺮ ﺗﮑﺎﻣﻠﯽ و در ﺑﺮﻫﻪ ﻫﺎی زﻣﺎﻧﯽ ﻣﺘﻔﺎوت، ﻧﻮع اﺳﺘﻔﺎده ﺑﺸﺮ از اﯾﻦ ﻣﺼﺎﻟﺢ ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎ آن زﻣﺎن ﺗﻐﯿﯿﺮ ﮐﺮده اﺳﺖ.

اما می توان گفت فناوری تولید سنگ مصنوعی به شکل امروزی از حدود سال ۱۹۶۰ و در کشور ایتالیا شکل گرفت. بدین ترتیب کارخانه های تولید سنگ مصنوعی با سرعت در این کشور شروع به فعالیت کردند.پ

اﻣﺮوزه ﻧﯿﺰ ﻣﺼﺎﻟﺢ ﺳﻨﮕﯽ ﺑﺎ اﺷﮑﺎل ﻣﺨﺘﻠﻒ و ﺑﻪ ﻃﻮر وﺳﯿﻌﯽ در ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻋﻤﺮاﻧﯽ ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده ﻗﺮار ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻧﺪ. ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺜﺎل ﺳﻨﮓ ﻫﺎی ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻧﯽ از ﺟﻤﻠﻪ ﻣﺼﺎﻟﺢ ﺳﻨﮕﯽ ﺑﻪ ﺷﻤﺎر ﻣﯽ روﻧﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎی ﻣﻄﻠﻮب زﯾﺎدی ﮐﻪ دارﻧﺪ ﮐﺎرﺑﺮد ﺑﺴﯿﺎر ﮔﺴﺘﺮده ای در ﻣﻌﻤﺎری و ﻧﻤﺎی ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن ﻫﺎ در ﻣﻨﺎﻃﻖ ﺷﻬﺮی دارﻧﺪ.

سنگ مصنوعی در نمای داخلی خانهسنگ مصنوعی پشت تلوزیونسنگ مصنوعی نمای ساختمان
ویژگی های سنگ مصنوعی
وزن بسیار سبک تر نسبت به انواع طبیعی آن ها
وزن سنگ های مصنوعی در حدود ۱۵ کیلوگرم برای هر مترمربع است

طرح ها جذاب
ظاهر و ﻃﺮحﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺮای ﺳﺎﺧﺖ ﺳﻨﮓ ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده ﻗﺮار ﮔﯿﺮﻧﺪ ﺑﺴﯿﺎر ﻣﺘﻨﻮع و زﯾﺒﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﺑﻪ ﮐﺎرﮔﯿﺮی اﺟﺰا، عناصر و داﻧﻪﻫﺎی ﻏﯿﺮﻣﻌﻤﻮل ﻣﺎﻧﻨﺪ اﺟﺰای ﻓﺴﯿﻠﯽ، ﻗﻄﻌﺎت ﻓﻠﺰات و ﻧﯿﺰ ﻫﺮ داﻧﻪ ﻣﻮرد ﻧﻈﺮی ﮐﻪ ﺑﺘﻮاﻧﺪ در ﺗﺮﮐﯿﺐ ﻣﺨﻠﻮط ﺳﻨﮓﻫﺎی ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﻗﺮار ﮔﯿﺮد ﺟﺰء ﻣﺰاﯾﺎﯾﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ زﯾﺒﺎﯾﯽ ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓﺮدی ﺑﻪ ﺳﻨﮓﻫﺎی ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﻣﯽ دهد.

رنگ های متنوع
ﻋﻼوه ﺑﺮ اﯾﻨﮑﻪ رﻧﮕﺪاﻧﻪ ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﺮای رﻧﮓ ﮐﺮدن ﺳﻨﮓ ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﺑﻪ ﮐﺎر ﺑﺮده ﺷﻮد و ﻫﺮرﻧﮓ ﺗﺮﮐﯿﺐ ﺧﺎﺻﯽ را ﺑﻪ ﺳﻨﮓ ﻣﯽ دﻫﺪ، ﺛﺒﺎت رﻧﮓ در ﺗﻤﺎم ﻗﻄﻌﺎت ﺳﻨﮓ اﺳﻠﺐﻫﺎ و ﺗﯿﻞﻫﺎ از دﯾﮕﺮ ﺧﺼﻮﺻﯿﺎت ﺳﻨﮓﻫﺎی ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ است.

ضخامت کم
ضخامت سنگ های مصنوعی در مقایسه با مقاومت بالای آنها بسیار پایین است

عمر بسیار زیاد
این نوع از سنگ ها با وجود حفظ سایر ویژگی های خود دارای عمر مفید بالا هستند. تکنولوژی تولید این محصولات با ترکیب سیمان های کیفیت بالا، عمر مفید استفاده از سنگ مصنوعی را تا بیش از ۳۰ سال تضمین می نماید .

مقاومت بالا
بر اساس آزمایش های صورت گرفته از ﻧﻈﺮ ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﺳﻨﮕﻬﺎی ﻣﺼﻨﻮﻋﻲ در ﺑﺮاﺑﺮ ﻓﺸﺎر، اﻧﻌﻄﺎف‌ﭘﺬﻳﺮی و ﻳﺦ‌زدﮔﻲ و ﺧﺮاشﺑﺮداری ﻣﻲﺗﻮان اذﻋﺎن داﺷﺖ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺳﻨﮕﻬﺎی ﻃﺒﻴﻌﻲ از وﺿﻌﻴﺖ ﺑﻬﺘﺮی ﺑﺮﺧﻮدار هستند.

امکان سفارش طرح خاص با رنگ دلخواه
در موارد خاص و در صورت نیاز مشتری محصول نهایی می تواند مطابق با طرح و رنگ پیشنهادی طراحی و تولید شود.

تکنولوژی ساخت سنگ مصنوعی
معمولا ﻣﻮادی ﻛﻪ ﺑﺮای ﺗﻮﻟﻴﺪ ﺳنگ ﻣﺼﻨﻮﻋﻲ ﺑﻜﺎر ﻣﻲ رود به گونه ای تعیین می شوند ﻛـﻪ محصول نهایی ﺑـﺮای استفاده در ﻛﺎرﻫـﺎی داﺧﻠﻲ و ﺧﺎرﺟﻲ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن چه در ﻛﻒ و ﭼﻪ در ﻧﻤﺎ اﻳﺪه‌آل و مناسب ﺑﺎﺷﺪ. فناوری ﺗﺮﻛﻴﺒـﻲ وﻳﺒـﺮه-ﭘـﺮس و ﻧﻴـﺰ ﺑﻜـﺎر ﺑﺮدن ﻣﻮاد ﻃﺒﻴﻌﻲ ﺳﻨﮓ در ﺗﺮﻛﻴﺐ آن از ﺟﻤﻠﻪ ﻣﺮﻣﺮﻫﺎ، ﺳﻨﮕﻬﺎی ﻛﻠﺴﻴﺘﻲ، ﮔﺮاﻧﻴﺖﻫﺎ، و ﺳـﻨﮕﻬﺎی ﺳﻴﻠﻴـﺴﻲ ﺑـﻪ ﻫﻤﺮاه ﺳﻴﻤﺎن و ﻣﻘﺪار ﻛﻤﻲ آب ﺧﻮاﺻﻲ ﺑﻪ ﺳﻨﮓ ﻣﻲدﻫﺪ ﻛﻪ %۷۵ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺧﻮاص ﺳﻨﮓ ﻃﺒﻴﻌـﻲ را دارا ﺑﺎﺷـﺪ.

کاربرد سنگ مصنوعی
همانطور که پیش از این نیز بیان شد ایده ساخت و تولید سنگ مصنوعی از آنجا شکل گرفت که طراحان و معماران ساختمانی جهت زیباتر و منحصربه فردتر کردن فضاهای داخلی و بیرونی ساختمان از جمله کفپوش ها و نمای دیوار به سنگ هایی با فاکتورهای مد نظر خود نیاز داشتند. این موارد استفاده موجب ظهور سنگ های مصنوعی شدند. اما کاربرد آن ها منحصر به این چند بخش نشد و روز به روز به تغییر سلیقه ها و نیاز جامعه کاربردهای جدیدتری پیش روی این نوع محصولات قرار گرفت. بطور خلاصه اصلی ترین کاربردهای سنگ مصنوعی را می توان شامل موارد زیر بر شمرد:

نمای بیرونی ساختمان
نمای داخلی ساختمان
محوطه های داخل حیاط خانه
زیباسازی فضای شهری
کف پوش و سنگ فرش
نمای داخل سرویس های بهداشتی و حمام
نمای شومینه
نمای ستون های ساختمان
نمای پنجره
راه پله
تزیین ویلا و باغ ها

نمک و عسل برای درمان موکوسل مفید است

http://s5.picofile.com/file/8396702900/honey.jpg

طبیعت آرامش بخش و ضد التهاب  عسل  به تسکین درد و التهاب کمک میکند.خواص ضد باکتری آن  به جلوگیری از عفونت و همچنین سرعت بهبود آن موثر است

۱ قاشق چای خوری عسل  و ¼ قاشق چای خوری پودر زردچوبه را باهم مخلوط کنید.  در منطقه آسیب دیده  به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قرار دهید. سپس،  با آب ولرم غرغره کنید ۲ یا ۳ بار در روز این کار را  تکرار کنید بهترین زمان آن شبها قبل از خواب است با این کار در عرض چند هفته بهبود می یابد.


موکوسل تواند به طور موثر با استفاده از نمک درمان  شود. نمک سریع درد را کاهش داده و درمان میکنید .   

 ½ قاشق غذا خوری نمک در ۱ فنجان آب گرم بریزید و بعنوان دهانشویه استفاده کنید ۳-۴ بار در روز تکرار کنید.

مشخصات کامل گلکسی M11 به صورت کامل نمایان شد

حدود دو هفته پیش طراحی و مشخصات گلکسی M21 منتشر شد. عرضه رسمی گلکسی M21 در تاریخ 18 مارس (28 اسفند) رخ داد. امروز در اینجا ما به معرفی تصاویری از گوشی گلکسی M11 سامسونگ می پردازیم. در این تصاویر تقریبا مشخصات کاملی از دستگاه ارائه می شود. از زمان شیوع گسترده ویروس کوید 19، همه شرکت های گوشی های هوشمند در رونمایی محصولات خود تاخیر داشته اند. در این بین شرکت سامسونگ به خوبی جو جهانی وجود را کنترل کرد. بر طبق آمارها در ماه فوریه شرکت سامسونگ جایگاه اول در فروش محصولات را به دست آورد. در حال حاضر، تاریخ عرضه گلکسی M11 مشخص نشده است، اما مطمئنا به زودی آن را در بازار خواهیم دید.

طراحی و نمایش

گلکسی M11 بر خلاف گلکسی M21 و گلکسی M31 دارای یک حفره بر روی نمایشگر است، که به دوربین سلفی مربوط است. گلکسی M11 با نمایشگر 6.4 اینچی HD + به نمایش در می آید. وضوح تصویر در این نمایشگر 1560*720 پیکسل است. صفحه نمایش در گلکسیM11 LCD PLS TFT خواهد بود. حسگر اثر انگشت در پشت گوشی گلکسی M11 همانند گلکسی M21 قرار خواهد گرفت. این دستگاه در سه گزینه مختلف رنگی شامل مشکی، بنفش و آبی عرضه خواهد شد. در دسترس بودن گزینه های رنگی به منطقه های مختلف بستگی دارد.

دوربین

برای اکثر کاربران، دوربین یکی از مهمترین مشخصات است و گلکسی M11 یکی از دستگاه هایی است که می تواند رضایت شما را به خوبی جلب نماید. البته در نظر داشته باشید که گلکسی M11 یک گوشی خوب است و نباید از آن توقع یک دوربین تمام قد داشت. اما مشخصات دوربین این دستگاه با توجه به میزان قیمت آن از بقیه ی دستگاه ها بهتر است. در پنل پشتی دستگاه یک مجموعه ی سه گانه از دوربین ها وجود دارد. دوربین اصلی در این مجموعه 13 مگاپیکسلی است و دیافراگم آن 1.8 است. در کنار آن یک لنز 5 مگاپیکسلی واید با دیافراگم 2.2 وجود دارد. همچنین علاوه بر لنز واید، یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.4 وجود دارد. در کنار نصب دوربین سه گانه، یک فلاش در سمت راست ماژول دوربین وجود خواهد داشت.

در پنل جلویی، گلکسی M11 از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0 بهره می برد. از دیگر مشخصات دوربین جلو حالت فوکوس مستقیم برای جلوه بوکه ( bokeh ) است. جلوه برکه زمینه ی عکاسی را مات و تار می کند.

پرازنده و ذخیره سازی

سامسونگ گلکسی M11 از پردازنده هشت هسته ای 1.8 گیگاهرتزی بهره می برد. ریز دقیق پردازنده ها بیان نشده است. مطابق با کنسول گوگل پلی ( Google Play ) دستگاه می تواند با تراشه اسنپدراگون 450 و پردازنده آدرنو 506 همراه باشد. این دستگاه با دو رم 3 و 4 گیگابایتی ارائه خواهد شد. در کنار این رم ها، ما حافظه های داخلی 32 و 46 گیگابایتی را تجربه خواهیم کرد. همچنین با استفاده از شکاف کارت حافظه می توانید میزان حافظه ی آن را افزایش دهید. این شکاف از کارت حافظه تا ظرفیت 512 گیگابایتی پشتیبانی خواهد کرد.

باتری ها و سایر ویژگی ها

گلکسی M11 دارای یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است و تنها با وضوح HD + می توانید انتظار تهیه نسخه پشتیبان از باتری مشابه گلکسی M21 را داشته باشید. علاوه بر این، گلکسی M11 از شارژ سریع 15 واتی بهره برده است. گلکسی M11 از اندروید 10 مبتنی بر رابط کاربری One UI 2.0 اجرا خواهد شد. سایر ویژگی های گلکسی M11 شامل درگاه Type-C، جک هدفون 3.5 میلی متری و بلوتوث v4.2 است. به نظر می رسد این دستگاه نسبت به نسخه قبلی خود یعنی گلکسی M10 ارتقاء خوبی داشته باشد.

مشخصات کامل گلکسی M11 به صورت کامل منتشر شد

معرفی اپلیکیشن اندروید Stellio Music Player

http://s5.picofile.com/file/8396703068/youtube_music_rocks.jpg

موسیقی بخش جدا نشدنی گجت های همراه خصوصا موبایل های هوشمند شده است. و روز به روز بر کیفیت موزیک پلیر ها اضافه می شود. یکی از اپلیکیشن های پخش کننده آهنگ Stellio Music Player است که میتواند جایگزین مناسبی برای موزیک پلیر پیشفرض گوشی باشد.

 در ادامه همراه باشید.

ادامه مطلب ...

آگهی رایگان

در نیازچه بازار نیازمندی های آنلاین ایران میتوانید تبلیغات رایگان ثبت کنید

هرچیز اضافی که داری وبه هردلیل نمی خوایش

تونیازچه آگهی کن

تا هرکی که به اون نیاز داره خریداری کنه

اگرعکسشم بگیری وبزاری مشتری بیشتری میان سراغش وبعلکس

تبلیغات درنیازچه

وکالاهایی خود رامی توانیدتبلیغ نمایید

در نیازچه دیده میشوید

دیده شوید

دیده شوید

بله یکی از رازهایی موفقیت برندهایی سرشناس تبلیغات گسترده هاست

یک مثال ساده اگرشما به یک فروشگاه بروید

ومثلا پفک چیپس شامپو و...هرچیز دیگری را که بخواهید

کدام رامی خریدبله حتما آنهایی راکه می شناسید یامعروف (برند)هستندراتهیه می نمایید

وهمه این شناخت راشما خواسته یانخواسته ازطریق تبلیغ بدست آوردید

تبلیغات هزینه نیست بلکه سرمایه گذاریست
https://niazcheh.com