دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان فایل های مهندسی و ... بصورت رایگان در وب سایت دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان فایل

دانلود رایگان فایل های مهندسی و ... بصورت رایگان در وب سایت دانلود رایگان فایل

مبانی نظری و پیشینه ارزش ویژه نام و نشان تجاری و رفتار خرید مصرف کننده

مبانی نظری و پیشینه ارزش ویژه نام و نشان تجاری و رفتار خرید مصرف کننده
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 341 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 50
مبانی نظری و پیشینه ارزش ویژه نام و نشان تجاری و رفتار خرید مصرف کننده

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 تاریخچه تحقیق................................................................. 17

2-2 مقدمه........................................................................... 18

2-3 توضیح مختصری از بازاریابی..................................................20

2-4 نام و نشان تجاری................................................................ 27

2-5 ارزش ویژه نام و نشان تجاری................................................. 32

2-6 مدل های ارزش نام تجاری............................................... 34

2-7 رفتار مصرف کننده............................................................... 50

2-8 مدل های ارتباط بین نام و نشان تجاری و رفتار خرید مصرف کننده..... 53

2-9 تحقیقات انجام شده در ایران................................................... 59

2-10 تحقیقات انجام شده در جهان................................................ 60

2-11 مدل نظری تحقیق............................................................... 61


دانلود رایگان فایل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.