دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 174 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 74 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه. 13
بخش اول: ارزیابی عملکرد. 14
2-1- مقدمه. 14
2-2- عملکرد. 14
2-3- ارزیابی عملکرد. 20
2-4- فلسفه ارزیابی عملکرد. 21
2-5- اهداف ارزیابی عملکرد. 21
2-6- فرآیند ارزیابی عملکرد. 24
2-7- معیارها و شاخص ها 27
2-8- چه کسی عملکرد را ارزیابی می کند. 28
2-9- روش ها متداول ارزیابی عملکرد. 30
2-10- مسائل موجود درارزیابی عملکرد. 35
2-11-مقدمه. 41
2-12-فرهنگ... 42
2-13- فرهنگ و رفتار سازمانی.. 43
2-14-مفهوم هوش... 44
2-15- هوش چند وجهی.. 46
2-16- هوش فرهنگی.. 48
2-17- ابعاد هوش فرهنگی.. 52
2-17-1- هوش فرهنگی شناختی.. 55
2-17-2- هوش فرهنگی فراشناختی.. 57
2-17-3- هوش فرهنگی انگیزشی.. 59
2-17-4- هوش فرهنگی رفتاری.. 62
2-18- جنبه های فرآیندی هوش فرهنگی.. 64
2-19- انواع شخصیت ها در هوش فرهنگی.. 66
2-20- مقایسه هوش فرهنگی با مدل های دیگر هوش... 68
2-20-1- هوش عمومی یا ضریب هوشی: 68
2-20-2- هوش اجتماعی: 68
2-20-3- هوش عاطفی: 69
2-21- مراحل ایجاد و تکامل هوش فرهنگی.. 70
2-21-1- فعال سازی مجدد محرک های بیرونی.. 70
2-21-2- شناسایی هنجارها و انگیزه های فرهنگی دیگر به منظور یادگیری بیشتر در مورد آنها 71
2-21-3- تطبیق هنجارها و قوانین فرهنگی دیگر در ذهن خود فرد. 71
2-21-4- تحلیل هنجارهای فرهنگی مختلف به رفتارهای جایگزین.. 71
2-21-5- پیشتازی در رفتار فرهنگی از طریق تشخیص علایم و نشانه های متغیر که دیگران درک نمی کنند. 72
2-22- پرورش هوش فرهنگی.. 73
2-23- ویژگی های مورد نیاز برای هوش فرهنگی.. 75
2-23-1- قضاوت های همراه با تعمق.. 75
2-23-2- هویت چند دیدگاهی.. 75
2-23-3- اهمیت شرایط و موقعیت... 76
2-23-4- شایستگی زبان شناختی.. 76
2-24-تمایزهای مفهومی هوش فرهنگی با سایر مفاهیم مشابه. 76
2-24-1- شخصیت... 76
2-24-2- سواد فرهنگی.. 77
2-24-3-شایستگی فرهنگی.. 78
بخش سوم: هوش فرهنگی و عملکرد. 79
2-25- ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد. 79
بخش چهارم: پیشینه تحقیق.. 81
2-26- پیشینه تحقیق.. 81
2-26-1- پیشینه تحقیقات داخلی.. 81
2-26-2- پیشینه تحقیقات خارجی.. 82
بخش پنجم: چارچوب مفهومی.. 85
2-27- چارچوب مفهومی.. 85
بخشی از منابع فارسی:
1- ابطحی، سیدحسین(1385)،«مدیریت منابع انسانی»، کرج، موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت.
2- اوت، استیون و شفریتر، جی ام(1381)،«تئوری های سازمان: اسطوره ها»، ترجمه ملی پارسائیان، تهران، انتشارات ترمه.
3- ایران نژاد پاریزی، مهدی (1378)،«روش تحقیق درعلوم اجتماعی»، تهران؛ نشر مدیران.
4- بلانچارد، کنت ایچ و هرسی، پاول (1378)، «مدیریت رفتارسازمانی»، ترجمه قاسم کبیری، تهران؛ موسسه انتشارات جهاد دانشگاهی.
5- جان نثار احمدی، هدی و فیاضی، مرجان(1385)،«هوش فرهنگی؛ نیاز مدیران در قرن تنوع»، ماهنامه تدبیر شماره 172، صص 42-41.
6- حاج کریمی، عباسعلی و رنگریز، حسن، (1379)، «مدیریت منابع انسانی»، تهران؛ شرکت چاپ و نشر بازرگانی.
7- حقیقی، محمدعلی(1380)،«مدیریت رفتار سازمانی»، تهران؛ انتشارات ترمه.
8- خاکی، غلامرضا (1379)،« مبانی مدیریت منابع انسانی»، تهران؛ انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی.
9- دسلر، گری (1378)، «مبانی مدیریت منابع انسانی»، ترجمه علی پارسائیان و سید محمد اعرابی، تهران؛ دفتر پژوهشهای فرهنگی.
10- دولان، سیمون ال و شولز، رندال اس (1381)، «مدیریت امور کارکنان و منابع انسانی»، ترجمه محمد علی طوسی و محمد صائبی، تهران؛ موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی.
11- رابینز، استیفن پی (1386)، «مبانی رفتار سازمانی»، ترجمه علی پارسائیان و سید محمد اعرابی، تهران؛ دفتر پژوهش های فرهنگی
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 118 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 45 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه ........................................................................ 10
2-2- مبانی نظری ................................................................... 10
2-2- 1- کلیات هوش فرهنگی ..................................................... 10
2-2-2- فرهنگ ................................................................. 10
2-2-2- هوش......................................................................... 12
2-3- نظریه ی هوش چند گانه .............................................. 14
2-4- هوش فرهنگی............................................................ 16
2-5- اجزای سه گانه ی هوش فرهنگی ................................ 20
2-6- اجزای هوش فرهنگی ................................................ 21
2-7- شوک فرهنگی........................................................ 23
2-8- ارزیابی هوش فرهنگی .......................................... 25
2-9- جنبه های هوش فرهنگی......................................... 25
2-10- ابعاد هوش فرهنگی.................................................... 26
2-11- انواع هوش فرهنگی................................................. 32
2-12- آموزش هوش فرهنگی.......................................... 33
2-13- تقویت هوش فرهنگی .................................................... 34
2-14- دستاوردهای هوش فرهنگی برای رهبران ....................... 35
2-15- رفتار شهروندی....................................................... 36
2-15-1- تعاریف رفتار شهروندی سازمانی.................................. 40
2-16- ابعاد رفتار شهروندی سازمانی.................................... 40
2-17- انواع رفتار شهروندی سازمانی....................................... 45
2-18- رفتار شهروندی مدیریت (MCB)............................... 46
2-18-1- رفتار شهروندی کارکنان............................................ 46
2-18-2- رفتارهای ضد شهروندی......................................... 46
2-19- عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی .................. 47
2-20- پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی ................................. 49
2-21- ارتباط هوش فرهنگی و رفتار شهروندی ........................ 50
2-22 تحقیقات انجام شده در داخل و خارج از کشور................. 51
2-22-1 تحقیقات انجام شده در داخل کشور .............................. 51
بخشی از منابع فارسی:
1- بامنیمقدم، محمد، «تحلیل آماری»، انتشارات شرح، تهران، چاپ اول، 1390.
2- حافظ نیا، محمدرضا، «مقدمه ای بر روش پژوهش در علوم انسانی»، انتشارات سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)، 1382.
3- خاکی، غلامرضا، «روش پژوهش با رویکردی به پایان نامه نویسی»، انتشارات مرکز تحقیقات علمی کشور با همکاری کانون فرهنگی انتشاراتی درایت، چاپ اول، 1388.
4- خاکی، غلامرضا، «روش پژوهش در مدیریت»، انتشارات بازتاب، 1387.
5- سرمد، زهره و بازرگان، عباس و حجازی، الهه، «روشهای پژوهش در علوم رفتاری»، انتشارات موسسه نشر آگاه، 1381.
6- صفرزاده، حسین و فرهنگی، علی اکبر، «روشهای پژوهش در علوم انسانی»، انشارات پویش، 1385.
7- ظهوری، قاسم، «کاربرد روشهای پژوهش علوم اجتماعی در مدیریت»، موسسه انتشارات فنی میر، 1387.
8- کلانتری، خلیل، «مدلسازی معادلات ساختاری در تحقیقات اجتماعی- اقتصادی(با برنامه LISREL و SIMPLIS)»، نشر فرهنگ صبا، چاپ اول، 1388.
8- میرزایی، خلیل، «پژوهش، پژوهش گری و پژوهش نامه نویسی»، انتشارات جامعه شناسان، تهران، 1388.
9- هنری، حبیت « طراحی مدل معادلات ساختاری سرمایۀ اجتماعی و مدیریت دانش در سازمان های ورزشی»، پژوهشهای مدیریت ورزشی و علوم حرکتی. سال اول، شماره 1، 1390، 85 - 105.
10- هومن، حیدرعلی، «مدلسازی معادلات ساختاری با کاربرد نرمافزار لیزرل»، انتشارات سمت، تهران، 1388.
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 744 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 29 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه. 13
2-2- هوش... 14
2-2-1 نظریه هوش چندگانه گاردنر. 14
2-2-2 هوش تصویری – فضایی.. 14
2-2-3 هوش کلامی – زبانی.. 14
2-2-4 هوش منطقی- ریاضی.. 15
2-2-5 هوش اندامی - جنبشی.. 15
2-2-6 هوش موسیقیایی.. 15
2-2-7 هوش میان فردی.. 15
2-2-8 هوش درون فردی.. 15
2-2-9 هوش طبیعت گرا 15
2-3- انواع هوش از دیدگاه مدیریت.. 16
2-3-1 هوش فرهنگی.. 16
2-3-2 هوش سازمانی.. 17
2-3-3 هوش معنوی.. 18
2-4- کاربرد هوش معنوی در محیط کار. 19
2-5- هوش هیجانی.. 20
2-5-1 دو بعد اصلی هوش هیجانی.. 20
2-5-2 هوش هیجانی و مدیریت بازار. 21
2-6- هوش بین فردی و امید و خوش بینی در خدمت بازار. 23
2-7- هوش اجتماعی.. 24
2-7-1 مدل های هوش اجتماعی.. 26
2-7-1-1 مدل مارلو و پرتی.. 26
2-7-1-2 مدل راه حل های واقع گرایانه. 26
2-7-1-3 مدل رحیم. 27
2-7-1-4 مدل هوش اجتماعی تحقیق حاضر. 27
2-8- کیفیت و خدمات.. 28
2-8-1 مفهوم کیفیت.. 28
2-8-2 مفهوم خدمات.. 28
2-8-3 مفهوم کیفیت خدمات.. 28
2-8-4 ابعاد رضایت مشتریان از کیفیت خدمات.. 29
2-8-5 الگوی مدیریت تکاملی کیفیت خدمات.. 29
2-8-6 برخی از مدل های کیفیت خدمات.. 30
2-8-6-1 مدل سروکوال. 30
2-8-6-2 مدل بازنگری شده سروکوال. 31
2-8-6-3 مدل آلدلیگان و باتل. 31
2-9- پیشینه تحقیقات انجام شده 31
2-9-1 تحقیقات در مورد هوش اجتماعی در ایران. 31
2-9-2 تحقیقات در مورد هوش اجتماعی در خارج از ایران. 32
2-9-3 تحقیقات در مورد کیفیت خدمات در ایران. 32
2-9-4 تحقیقات در مورد کیفیت خدمات در خارج از ایران. 33
2-10- چهارچوب نظری تحقیق. 33
2-11- مدل مفهومی تحقیق. 34
2-12- مدل تحلیلی تحقیق. 35
2-13- خلاصه. 36
بخشی از منابع فارسی
10. حسینی، میرزا حسن.، مصطفی احمدی نژاد. و سمیه قادری. 1389. بررسی و سنجش کیفیت خدمات و ارتباط آن با رضایتمندی مشتریان: مطالعه موردی بانک تجارت. مجله بررسی های بازرگانی، شماره 42.
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 14352 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 124 |
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 337 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 81 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه. 12
2-1-بخش اول: مدیریت منابع انسانی.. 14
2-1-1- تعریف و مفهوم مدیریت منابع انسانی.. 15
2-1-2 - ظهور مدیریت استراتژیک منابع انسانی.. 16
2-1-3 -اهداف مدیریت منابع انسانی 18
2-1-3-1 -اهداف مدیریت منابع انسانی در رابطه با سازمان 19
2-1-3-2-اهداف مدیریت منابع انسانی در رابطه با سهامداران و سرمایه گذاران 19
2-1-3-3-اهداف مدیریت منابع انسانی در رابطه با مشتریان 20
2-1-3-4-اهداف مدیریت منابع انسانی در رابطه با کارکنان 20
2-1-4 -ارتباط مدیریت منابع انسانی و حسابداری منابع انسانی 20
2-1-5 - مدلها و چارچوبهای مطرح در حوزه مدیریت منابع انسانی و مدیریت استراتژیک منابع انسانی 21
2-2- بخش دوم : حسابداری منابع انسانی.. 33
2-2-1 تاریخچه حسابداری منابع انسانی.. 33
2-2-2- مفهوم حسابداری منابع انسانی.. 39
2-2-3- حسابداری منابع انسانی و هزینههای نیروی انسانی.. 42
2-2-3-1- هزینههای اولیه 42
2-2-3-2 -هزینههای جایگزینی.. 43
2-2-4- اهداف حسابداری منابع انسانی 45
2-2-5 - ویژگیهای حسابداری منابع انسانی 47
2-2-6 - نقش حسابداری منابع انسانی در سازمانها 48
2-2-7 - مدلهای اندازه گیری حسابداری منابع انسانی 51
2-2-8-کاربردهای حسابداری منابع انسانی.. 56
2-2-8-1 -کاربرد حسابداری منابع انسانی در فرایند مدیریت منابع انسانی.. 56
2-2-9 - دلایل توسعه حسابداری منابع انسانی 66
2-2-9-1 - سطح کلان. 66
2-2-9-2 – سطح خرد. 66
2-2-10- مزایای حسابداری منابع انسانی.. 67
2-2-11- نظریات محققان در زمینه حسابداری منابع انسانی 71
2-2-12- نیروی انسانی به عنوان دارایی 74
2-2-13- ساختار اقتصادی ایران. 77
2-2-14 - موانع استقرار حسابداری منابع انسانی.. 79
2-3- بخش سوم: پیشینه تحقیق. 82
2-3-1 - تحقیقات داخلی.. 82
2-3-2- تحقیقات خارج از ایران. 83
بخشی از منابع و مآخذ :
الف) منابع فارسی
1- ابطحی، سید حسن، 1375، مدیریت منابع انسانی، انتشارات پیام نور.
2- اریک، جی فلامهولتز، 1379، حسابداری منابع انسانی، ترجمه ی زهرا حسن قربان، مرکز انتشارات علمی.
3- اریک، جی فلامهولتز، 1379، حسابداری منابع انسانی، ترجمه ی زهرا حسن قربان، مرکز انتشارات علمی.
4- اعتمادی، حسین، شهریاری، محمد رحیم، 1375، بررسی تاثیر ارائه اطلاعات حسابداری منابع انسانی بر رفتار استفاده کنندگان اطلاعات حسابداری ایران، فصل نامه ی پژوهشی در بررسی های مالی، سال چهارم، شماره 16و 17.
5- اوسکاران،اوما، صایبی،محمد، شیرازی، 1384،روش های تحقیق در مدیریت، موسسه عالی آموزش وپژوهش مدیریت و برنامه ریزی،چاپ سوم،تهران.
6- بختیاری، پرویز، 1376، حسابداری منابع انسانی ابزاری جهت افزایش اثر بخشی مدیریت، مجله حسابدار، ماهنامه ی انجمن حسابداران ایران، شماره 22.
7- بشیرالبرداویل، سحر، 2012، بررسی کاربردحسابداری منابع انسانی درسازمانهای بزرگ نیمه دولتی درنوار غزه.
8- بلکویی، احمد،1372، تئوری حسابداری اجتماعی، تهران: ترمه .
9- پارکر و دیگران، 1373، حسابداری و منابع انسانی ،مترجم : ناصر میر سپاسی ،تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی .
10- جوادین، سید رضا، 1384، مدیریت منابع انسانی و امور کارکنان، انتشارات نگاه دانش، چاپ سوم.
11- حاجی کریمی، عباسعلی، رنگریز، حسن، 1379، مدیریت منابع انسانی، انتشارات چاپ و نشر بازرگانی، چاپ اول.
12- حسابداری منابع انسانی1386، نیاز امروز، روزنامه تهران امروز ،شماره 142. 8 .
13- حسن قربان، زهرا، 1378، حسابداری مالی برای سیاست های منابع انسانی، مجله حسابدار، ماهنامه ی انجمن حسابداران خبره ی ایران، شماره 134.